2010. február 13., szombat

Kedvenc menzai anomáliám

Van egy furcsaság, min szerintem már általánosban sem tudtam túllépni. Mégpedig az, hogy míg a levesek többsége általában langyos, de az a túlfűszerezett, valószínűleg tejföllel behabart, a gyümölcsök tekintetében nem igazán eltalált ízvilágú kotyvalék, melyet gyümölcslevesként ismerünk (hogy a gyümölcs milyen egy hülye szó, jut eszembe) MINDIG minimum meleg.
Mindegy, hogy az első, vagy második ebédszünetben, netalántán órák után megyünk le táplálkozni az sose hűl ki/hagyják kihűlni.
Ezt sosem értettem, azokat meg még kevésbé akik szerették is.


Egyébként szerintem jó gyümölcsleves nincs, már amennyiben a kettőnél (esetleg háromnál) több édes, húsos termésféle van benne.
De a lényeg az, hogy HIDEGEN kell tálalni...

A menza védelmében két példa, ami (szerintem) ott a legjobb:
    a citrompótlos-cukros tea (na jó a kórházakban is ilyen van)
    és a tejbegríz, mivel kellően folyós, és azzal, hogy kispórolják a grízt
    sokkal  jobb lesz mint otthon.. Valahogy anyáméban, nagyanyámékéban
    simán megáll a kanál

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Web Statistics