2010. április 9., péntek

Sorozatajánlás

Tegnap ismét feltört belőle a két lábon járó sorozatajánló, úgyhogy most kaptok kicsit abból amit most nézek.




Jó ez a nyitóvideó, meg jó a zene
A most divatos vámpírtémát kapta fel a sorozat. Igazából vicces, mert az emberek fantáziáját már jó ideje mozgatja a dolog. Hétköznapi környezet, (fülledt, déli állam beli kisváros, mangrove mocsarakkal, dögmelegben, hát nem a szokásos az biztos) társadalomkritika, (hol finomabban, hol erőteljesebben) egykét erősebb szexjelenet, nem túl nyálas romantika (böff-alkonyat).

(a korábban belinkelt nyitózene eredeti klipje itten van, nem akartam belinkelni, de az a női basszeros, azért kemény :) meg a magassarkús ugróiskola, és a pasi gitárja is szép :D)

Nem mondom, hogy szívvel lélekkel ajánlom a sorozatot, az első évad amin túl vagyok nem olyan igazán falhozbaszósan erős, de egész kellemes. Pölö a vámpírvér-drog tripek fantáziadúsak, szépek és nem csak a vizuális kivitelezésük.


Asszem túl sok sorozatot nézek, mondjuk nem érzem magam vészesen függőnek, de ahogy tegnap ajánlgattam, hát két kezemen nem tudom őket megszámolni. (jó, a fixen nézett az öt körül van, és ha dolgom van akkor azzal foglalkozom, nem halok bele ha csúszok... hehe, vizsgaidőszak után leszoktam a jóéjtsoriról :D)
Erről, és a múlt héten rendezgetett eszméletlen mennyiségű kézzel írt papírhalomról arra jöttem rá, hogy folyton picsogok, hogy nincs időm, közben, ahogy látszik valahogy mégis csak van.
Igaz egy film az adott hosszúságú, de sok dolog van ami szubjektív időzónába esik, a gondolatok szárnyalása jó példa erre....

No ennyi agymenést mára, irány fotoszintetizálni :D

1 megjegyzés:

  1. Húh. tényleg jópofa lett. ajánló alapján ez nem is lehet szar.
    elkezdtem blogolni megint. a régit majd vmi privátabb formában megmutatom neked, mert az is érdekes lett.
    A.

    VálaszTörlés

Web Statistics