2010. április 17., szombat

Ma felötlött bennem, a lassan a nyakamba lihegő vizsgaidőszak kapcsán, vajon, hogy leszek képes a teljesítményem fokozására, ha fő probléma ott van, hogy általában nem tudom elkezdeni, azaz nekiülni a tanulásnak...
És minthogy ez alapfeltétele lenne a begyakorlásnak, úgy érzem 22es csapdába kerültem...
Más dolog az, hogy ha muszáj, akkor eszméletlen teljesítményre vagyok képes (néha), de mivel én se vagyok tökéletes, és utolsó pillanat után kezdve, csak az anyag töredékén rágom át magam. Viszont ha ráveszem magam, csak úgy, még idő előtt, akkor órákat pöcsölök a dolgokon... megunom, vagy örülök magamnak, hogy milyen szorgalmas voltam és lazítok, aztán megint utolsó pillanat szerűen kapkodok, de addigra már a korábbiak miatt kissé fáradtabban - szóval végeredményben azt hiszem ugyanoda jutok.. hehe

És ez csak két buktató.. jessz
Egy továbbin dolgozom most hétvégén is --> kialvás projekt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Web Statistics