2010. június 27., vasárnap

Nightmare

ez egyébként az egyik kedvenc angol szavam.

No, az aktualitás, végre véget értek a fuldoklós rémálmok, legalábbis most már azt hiszem tényleg minimálisra csökkent. Megfejtés, de szerintem ezt már írtam, sok volt, fene tudja most már melyik az igazi, lehet egyik sem, és majd pár év múlva a sárga házban megfejtik -.-

Helyettük, kamaszkoromra jellemző utazós, tériszonyos álmok vannak, nem a legdurvábbak mondjuk.
Nagyon érdekelne, hogy a villamosok vajon milyen szerepet játszhattak a tudat alatti életemben, mert igen jellemző szimbólum. A legérdekesebb az volt, mikor elindultam a városban, és a végén már füves dombokon, mezőkön mentünk, és mögöttünk a síneket szedték fel, majd rakták előre, random mód tervezve az utat.
Tegnap is villamosost álmodtam, szóval tényleg, miért pont a sárga kötötpályás? Természetesen nem kombínó, hanem a klasszikus.
Sőt, olyannyira kamaszkorom, hogy azt hiszem Csepel/Erzsébet környékén is játszódott, meg Budán valahol.

De, hogy kerültünk egy több szintes gyerek játszóházba, és miért engedtek be a kb 5-6 évesek közé? Mondjuk a játékok elég húzósak voltak, ki is újult a tériszony egy kötél létrán felfelé kapaszkodva.

Másik klasszikus álmom volt, az, hogy osztály- vagyegyéb kirándulásra készülök, tudom, hogy elfogok késni, minden összejön persze, és a végén valami titkosügynökös-világvégés kavarodásba torkollik az egész. Néha ufósba.

Lehet az utazás hozza ki ezt belőlem, rég voltam már asszem kiránduláson.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Web Statistics