2010. június 21., hétfő

Minden rendben

Először is leszigorlatoztam, mindkét tárgyból. Ha minden igaz, jövőre ilyenkor elvégzem a Bsc-t. Talán az első olyan félévem volt ez, hogy minden felvett tárgyat teljesítettem, és uv héten nemhogy, 4, de egyetlen vizsgám se lesz, sőt igazából minden sikerült elsőre.

Anyámék hazajöttek, a két hetes nyaralásukról, ami alatt a ház kicsit felforgatódott, a hűtőben megjelentek romlott kaják, tornyosult a mosatlan edény és ruha, tehát kissé meglátszott a gondoskodó anyai kéz hiánya. A szülők meghozták az étvágyam, ami valljuk be, már rámfért, kezdek egy szerencsétlen csontkollekcióra hasonlítani.
Kaptam egy nagyon szép, hosszú ruhát, sötétebb barackos-lazacszínűt :)

Találtam egy érdekes szakdolgozati témát: enzimaktivitás in vivo vizsgálata, sajnos eddig még nem tudtam bemenni konzultálni, hogy pontosabban mit takar, de szerintem jó lesz ez. A konzulens rendes volt, mikor írtam, hogy érdekelne a téma, és hogy szabad-e még "Szia Helgával" kezdte a mailt, ami nagyon szimpatikus volt.

A nyári meló mondjuk még nem biztos, de valószínű.

A társas interakcióktól nem ódzkodom most annyira, bár lenne mit javítani.

Egy negatív dolog: írásbütyök nőtt a középső ujjamra, szóval, azt hiszem hogy hivatalosan is stréber lettem -.-

Egyébként most úgy érzem, kerek a világ, és kinn vagyok a körülbelül tavaly ilyenkor elkezdett, és néha sokszor elég mélyre ásott gödörből.

Most pedig irány a molbiosz, mert ki kéne javítani a jegyemet....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Web Statistics