2010. május 16., vasárnap

Vizsgaidőszakos ábrándok I.

Ó, ha időben elkészültem volna és elmegyek 20-án szigorlatozni... (és persze sikerül) akkor még az nap lezúzhattam volna PAFE-ra... Tavaly jó móka volt, bár ilyen hülye fesztiválos viselkedést még nem mutattam szerintem.. sikerült mindkét-három nap még délután túlmenni a pecsípés határon, viszont fáradtság és punnyadtság miatt inkább lefeküdtem, egy-egy óra alatt kialudtam mindkét oldalamból az alkoholt, este pedig savanyú alkoholfree bulizást csapattam...
Mondjuk persze kérdéses lett volna, hogy a tavalyi stopp-pajtim ráért s érzett e volna affinitást a dolog iránt.

Marad 28án egy jó kis belvárosi fesztivál :) Kispál, mert kamaszkorom meghatározó zenekarának egyik hattyúdalos koncertjét nem lehet kihagyni....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Web Statistics