2010. május 20., csütörtök

Növszerv, kávé, cigaretta, macska

Az előbb cigiszünetben néztem a macskát, ahogy mosakodik. Akkurátusan kétszer-háromszor végignyalint a mancsa medialis felszínén majd a kis pracliját egyszer-kétszer végigsimítja a fülén. Majd ezt ismétli amíg tisztának nem ítéli. Ez annyira vicces. Lehet én is így fogom ezentúl, fenébe a fülpiszkával....

Lassan a harmadik kávémat iszom, és még mindig ugyanafelett a növszerv tétel felett ülök, és mindenfele pöcsködök.
Mondjuk megtaláltam még télről 2-3 korrekt, általam kidolgozott tételt, úgyhogy ennek örülök.
Na jó, befejezem még ezt a 7es tételt, kávé, és nekiállok a többi szimpatikus tételnek. Sajnos még ez a mai munka a dolog könnyebbik része, holnapra meg holnaputánra maradnak a fosabbik féle tételek, amikhez órai jegyzetek, esetleg más által kidolgozott dolgok után kell kutakodni, és ki kell alakítani egy gondolkodás menetet... No meg azok, amiket már ezerszer megtanultam a zhk előtt egy nappal, de valahogy mindig újra kell tanulni...

1 megjegyzés:

  1. cicusmicus (:
    tanulni jóó. Böddi is jó:D valahol.. kempelésre fel! csók
    ui.: csak hogy valami értelmeset is írjak: jók a megérzéseim, és jó lesz, és utána olyan jól fog esni a fröccs, mint soha máskor! és jupí, főleg, mert majd én megveszem neked, és faragok bele egy szívószálat is
    ! (:

    VálaszTörlés

Web Statistics