2010. január 5., kedd

Helyzetjelentés

Ma (ill már tegnap) leginkább semmitettem, mert keresztülhúztam azon számításaimat, hogy bemegyek az egyetemre, DE:

1. elhatároztam rendes blogot írok (vagy valami olyasmit, de kerülöm a korábbi ömlengést mindenesetre)
2. elébe megyek a dolgoknak, és nem hagyom, hogy csesztetgessem magam folyton, főleg, ha az elébemenetel következtében kiderül, feleslegesen tettem. Mer meguntam félni :) (írtam K-nak a helyzet tisztázása végett, beszéltem az érzéseimről nyíltan, oszt majd kiderül mi lesz)
3. Elszörnyülködtem milyen szar a világ, pedig csak egy blogot olvastam, de amit ott láttam, annak következtében felteszem a kérdést, gyerekek eeeeennnnyire kibaszottul unatkozunk, sok a pénzünk? (hogy ilyen értelmetlen, és elbaszott dolgokat terveznek, majd hordanak emberek?) Lehet, hgoy a mondás szerint nincs új a nap alatt, de azért kreativitás még van. (szerintem)
4. Természetes szénvegyületeket kellene tanulnom már ideje, tegnap kiírtam a tétellistát, ma meg csakazértis kidolgoztam egy tételt (kis részét, mert teljesen átálltam az éjszakai életmódra és ha vissza akarok állni és holnap fel akarok kelni, akkor marsazágyba van) a vitaminokról.Aminek követeztében elhatároztam, hogy eszek vitamint és iszom vizet is sokat, kell az agyamnak (ill. ami maradt belőle)
5. A picsa az új utalási rendszerbe, ma elutalták a juttatásokat, de mire pénz lesz belőle az legalább egy hét. Akinek már hiányzom, jelzem majd utalás után találkozunk, merhogy le vagyok égve: a holnapi cp-t is a dugi aprómból fogom venni (hogy a milyen jól jött :)) (plusz infó vizsgák 11, 13, 18 a további változtatásokig)

Zárás:
Még humánboszra tanuláskor mutatta valaki ezt a viedót, de olyan kis bogyó. El tudom képzelni, hogy nem a Macska fülét, hanem egy ilyen majmóc (a rendszertani korrektség miatt, mert nemtom hova tartozik a kis dög) hóna alját vakargatnám :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Web Statistics