2010. szeptember 8., szerda

Sok minden befolyásolja, azt, hogy mit látunk meg a minket körülvevő világból, már pusztán csak az észlelést, nem csak azt, hogy utána tulajdonítunk-e neki jelentőséget.

Persze a nagy részét összeköthetjük a személyiségünkkel és az azt kialakító, formáló összes tényezővel.
Vannak olyanok, amik pillanatnyiak, például az imént feljöttem a szobámba, és inni akartam egy kis vizet, tudtam (legalábbis úgy emlékeztem), hogy az asztalomon vagy mellete a földön hagytam az üveget. Párszor végigpásztáztam az említett területet, valamint az ágyat, mint esetleges helyet. Nem lett meg sehol, így felkaptam egy bögrét és megtöltöttem a csapnál.
Visszajőve a szobába, az első amit megláttam: a korábban keresett üveg. Pár perccel azelőtt ugyanúgy jöttem be a szobába, de az "előítéletem" következtében úgy siklott át a tekinktetem az asztal melletti, kissé magasabb szekrényen levő üvegen, mintha levegőből lenne...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Web Statistics