2009. június 5., péntek

Van úgy hogy vörös a hold

Épp kimentem a kertbe kezemben egy kis pohárka 2002-es tokaji sárgamuskotállyal és az aznapra utolsónak szánt cigarettával, mikor megláttam Alsónémedi felé, egy, a fák közt megbúvó vörös foltot és hát nagyon felvidultam...
Hajnali fél három fele, mikor már az utolsó diát is kivégeztem és már kezdtem kékes foltokat látni a papíron úgy döntöttem itt az ideje befejezni, de úgy döntöttem még kimegyek egy utolsó cigire, mert kivételesen szeretném mégegyszer átfutni az aznapi (hehe) jegyzeteimet. Mivel eléggé készen voltam már, egy kis mászkálás mindenképp kellett, ha nem teszem, háááát, akkor valószínűleg székről lefordulás és ágybabezuhanás jött volna.
És hogy miért a bor.... Az első esti teámat csináltam, megszokott módon tejjel, mikor megláttam a drágát a hűtőajtóban, és a következő tea után végképp úgy döntöttem iszom egy pohárkával, nem vagyok oda az édes borokért, de ez egész kellemes voltam.
Leültem kijegyzetelni a bevbiokém maradékát, 2-re terveztem kivégezni, de hát mint mindig becsúszott egy kis csúszás, és elértünk a poszt elejére, oda hogy állok és nézem a holdat.
Nézegettem még egy ideig azután rágyújtottam és nekiálltam a mostanában megszokott feszültségoldó, testmozgató és nagy elhatározásokat szülő fel s alá sétálgatásomnak a kocsifeljárón. Tényleg nagyon jó, egészen fel tud dobni...és mindig nekiállok a nagy gondolatok szövögetésének, néha megugatnak a kutyák, kijön a macska a bokorból, vagy rámcsiripel pár madár - na ez igen érdekes, szerencsétleneket valószínűleg felébresztem és félálomban elnyomnak egy "anyádkínát" és csiripolnak egy szétcsúszott-sejtelmeset....
Máskor meg azzal szórakozom, hogy megnézem mi minden szállt a falra (terepgyakorlat óta kissé megszállott lettem, és rájöttem hogy az ajtó feletti kis lámpa egészen jól működik fénycsapdaként - a legjobb az volt mikor egy fémes medvelepkének tűnő tárgy rezegtette a szárnyát, mintha repült volna de egy helyben állt és közben az oscilláló szárnyakból csak egy halvány szellemszerű, remegő lepkét lehetett látni, az egész egészen álomszerű volt...

és most meghallgatom a címben idézett számot, be is linkelem :) majd el, aludni...
http://www.youtube.com/watch?v=JJm-OOwbeTk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Web Statistics